Ilmarisen strategiakuva.
Uutinen 29.4.2019

Ilmarisen päivitetyssä strategiassa korostuvat vastuullisuus, asiakaslähtöisyys ja henkilöstökokemus

Ilmarisen päivitetty strategia vuosille 2019 – 2021 on vahvistettu. Perustehtävämme on huolehtia asiakkaidemme työeläketurvasta. Haluamme on olla vetovoimaisin työelämän kumppani – vastuullisesti sinua varten.

Strategiassa olemme asettaneet pitkän aikavälin tavoitteet olla yksi Suomen parhaista työpaikoista, tarjota alan paras asiakaskokemus sekä kasvaa kannattavasti ja markkinaa nopeammin. Hoitokulusuhteen ja vakavaraisuuden osalta tavoitteemme on olla toimialan keskiarvoa parempia.

Tavoitteisiin päästäksemme menestymme yhdessä ja uudistumme rohkeasti, toimimme asiakaslähtöisesti ja edistämme työkykyä, kasvamme kannattavasti asiakkaidemme mukana, digitalisoimme asiakaspolut ja prosessit sekä sijoitamme tuottavasti, turvaavasti ja vastuullisesti.

Strategiassamme korostuvat vastuullisuus, asiakaslähtöisyys ja henkilöstökokemus. Arvomme säilyvät ennallaan ja niiden mukaisesti työskentelemme tavoitteidemme eteen: avoimesti, vastuullisesti ja yhdessä menestyen.

Lue lisää:

Ajankohtaista

Ilmarisen toimitilarakennus ulkoa, kuvituskuva.

Uutinen 21.6.2022

Ilmarisen asiakkuusjohtaja vaihtuu

Ilmarisen asiakkuusjohtaja Päivi Jääskeläinen on irtisanoutunut ja siirtyy uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle. Hänet on nimitetty Pohjola Vakuutuksen asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi. Jääskeläinen jatkaa Ilmarisessa vuoden loppuun ja aloittaa uudessa tehtävässä viimeistään 1.1.2023.

Ilmarisen asiakkuusjohtaja vaihtuu
Lisää uutisia ja tiedotteita