PAREMPAA TYÖELÄMÄÄ -OHJAAMO AUTTAA JOHTAMAAN TYÖKYVYTTÖMYYSRISKIÄ

20.6.2016 13:54:00
|
Uutinen
image

Ilmarisen uusi Parempaa työelämää -ohjaamo tekee yrityksen työkyvyttömyysriskistä ennustettavampaa ja helpommin johdettavaa.

Ilmarisen Parempaa työelämää -palvelujen tavoitteena on alentaa ja ennaltaehkäistä asiakasyritystemme työkyvyttömyysriskiä sekä parantaa työelämän laatua. Osana jatkuvasti kehittyvää palvelukokonaisuutta olemme julkaisseet verkkopalvelussamme uuden työkykyjohtamista tukevan Parempaa työelämää -ohjaamon.

– Ohjaamo on tehokas työväline työkyvyn johtamiseen reaaliaikaisen tiedon perusteella. Ohjaamossa voi katsoa, vertailla, ennustaa ja suunnitella yrityksen työeläkevakuutusmaksuun ja työkyvyttömyysriskiin liittyviä tietoja. Ohjaamo tekee asiakkaidemme liiketoiminnan ja etenkin kustannusten johtamisesta helpompaa, työhyvinvointijohtaja Kati Huoponen kertoo.

Parempaa työelämää -ohjaamossa voit tarkistaa yrityksesi maksuluokan ja sen vaikutuksen vakuutusmaksuun. Saat palvelusta myös arvion maksuluokan kehityksestä ja siihen vaikuttavista tekijöistä. Ohjaamosta saat selkeän näkymän yrityksen ammatillisen kuntoutuksen tilanteeseen ja työkyvyttömyyseläkkeiden määrään sekä myös kattavasti tilastoja kuntoutustarpeen taustalla vaikuttavista sairauksista.

Parempaa työelämää -ohjaamo tuottaa liiketoiminnalle helposti hyödynnettävää vertailutietoa muiden saman toimialan yrityksiin nähden. Palvelu on käytössä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. 

Kehittyvä palvelu

Ensimmäisessä vaiheessa Parempaa työelämää -ohjaamo on suunnattu maksuluokkiin kuuluville asiakkaille, jotka saavat eniten liiketoimintaa tehostavaa tietoa palvelusta.

– Meillä on vahva oma osaaminen paremman työelämän rakentamisessa ja työkykyriskin johtamisessa. Palveluillamme on todennettu vaikuttavuus ja järjestelmällinen seuranta ja ne lisäävät asiakkaidemme henkilöstötuottavuutta. Haluamme nyt jakaa osaamistamme entistä kattavammin asiakkaillemme myös digitaalisessa palvelussa, sanoo Kati Huoponen.

Parempaa työelämää -palveluita kehitetään jatkuvasti asiakkaiden kanssa. Jatkossa verkkopalveluun piirtyy entistä tarkempi työkykyjohtamisen kokonaiskuva, ja asiakkaamme saavat kaikki työkykyyn liittyvät digitaaliset palvelut yhdestä paikasta.

– Työelämä muuttuu hurjaa vauhtia ja se näkyy myös asiakasyritysten ongelmissa ja kehittämiskohteissa. Muutama vuosi sitten tarjotut ratkaisut eivät enää välttämättä tänään toimi. Haluamme kuunnella asiakkaita herkällä korvalla ja kehittää yhdessä heidän kanssaan digitaalisia palveluitamme ja osaamistamme vastaamaan muuttuneisiin tarpeisiin, Kati Huoponen linjaa.

Parempaa työelämää -ohjaamosta ja sen käytöstä saat lisätietoa osoitteesta: tyohyvinvointi@ilmarinen.fi

Lue myös Kati Huoposen blogi Kapteeni, onko suuntasi kirkas?

Tutustu myös muihin Parempaa työelämää -kokonaisuutemme palveluihin: