Toimittajat ovat tyytyväisiä Ilmarisen mediayhteistyöhön

12.10.2017
|
Uutinen

Ilmarinen sai parhaan keskiarvon Taloustutkimuksen PR-barometrissa, jossa toimittajia pyydettiin arvioimaan tyytyväisyyttään yritysten mediayhteistyöhön.

Ilmarinen sai tutkimuksen parhaan yleisarvosanan mediakontaktista. Toimittajat arvioivat mm. tiedon saatavuutta, asiantuntijoiden kykyä selkeään ilmaisuun, nopeutta vastata kyselyihin, median päivittäisen rytmin ymmärtämistä sekä avun saatavuutta oikeiden henkilöiden tavoittamiseksi.

–  Hyvän yhteistyön pohjalla on asiakaspalveluhenkinen ja aktiivinen viestintä. Toimittajat arvostavat henkilökohtaista yhteistyötä, jossa viestit kohdennetaan median mukaan. Ilmarisen viestintäyksikkö sai toimittajilta tästä paljon kehuja, kertoo Taloustutkimuksen digiasiantuntija Essi Hyyppä Taloustutkimuksen tiedotteessa.

– Tämä on hieno tunnustus viestinnän työlle, mutta yhtä lailla kiitos kuuluu kaikille Ilmarisen asiantuntijoille, jotka ovat valmiita jakamaan aikaansa ja osaamistaan medialle. Ilmarisessa on iso joukko erinomaisia ja selkeäsanaisia asiantuntijoita, ja toimittajatkin ovat selvästi havainneet, että meiltä löytyy osaava haastateltava moneen tilanteeseen, Ilmarisen viestintä- ja markkinointijohtaja Päivi Sihvola sanoo.

Tutkimuksessa kysyttiin myös toimittajien käsitystä yrityksen ylimmän johdon mediataidoista. Ilmarisen toimitusjohtaja Timo Ritakallio sai toiseksi eniten spontaaneja mainintoja hyvästä mediasuhteiden hoidosta.

Aalundin PR-barometri on Taloustutkimuksen tekemä vuosittainen tutkimus, joka toteutetaan puhelinhaastatteluna taloustoimittajille. Tutkimuksessa oli tänä vuonna mukana 33 yritystä ja vastaajina oli yhteensä 148 toimittajaa.

Lue lisää Taloustutkimuksen tiedotteesta

Ilmarisen viestintä palveluksessasi, ole hyvä.

Aihepiiri
Ilmarinen