Yhdistyminen tuo Ilmarisen asiakkaille entistä paremmat asiakashyvitykset

8.5.2018
|
Uutinen
image

Ilmarisen ja Eteran integraatio on sujunut suunnitelmien ja tavoitteiden mukaan. – Ennakoimme, että olemme hyvällä uralla ja asiakashyödyt realisoituvat tulevaisuudessa entistä korkeampina asiakashyvityksinä, arvioi Ilmarisen vt. toimitusjohtaja Stefan Björkman.

Ensimmäiset kuukaudet Ilmarisen ja Etera yhdistymisen jälkeen näyttävät jo, että integraatiossa tavoitellut synergiaedut ovat toteutumassa. Tämä näkyy paranevana kustannustehokkuutena ja sitä kautta entistä parempina asiakashyvityksinä tulevina vuosina.

–  Tavoitteenamme on säästää vuosittaisissa yhteenlasketuissa hoitokustannuksissa vähintään 20 miljoonaa euroa ja sijoitustoiminnan kustannuksissa niin ikään 20 miljoona euroa vuodesta 2020 alkaen. Hoitokustannussäästö ohjautuu kokonaisuudessaan asiakkaiden hyväksi asiakashyvityksinä, integraatiosta vastaava Ilmarisen vt. toimitusjohtaja Stefan Björkman sanoo.

Hyvä vakavaraisuus ja kustannustehokkuus tuovat Ilmarisen asiakkaille jo tänä vuonna ennätyksellisen suuret asiakashyvitykset, yhteensä 120 miljoonaa euroa. Tämä on kokonaisuudessaan 0,7 prosenttia Ilmarisen asiakasyritysten palkkasummasta.

Integraation myötä asiakashyvityksiin siirrettävä summa kasvaa edelleen tulevina vuosina.

–  Haluamme tarjota asiakkaillemme menestyksellisen tulevaisuuden Ilmarisen asiakkaana. Meiltä saat täyden paketin: erinomaiset asiakashyvitykset, laadukkaat ja monipuoliset työkykyjohtamisen palvelut, helppokäyttöiset verkkopalvelut sekä ammattitaitoisen asiakaspalvelun, Björkman sanoo. 

Lisätiedot:

Stefan Björkman, vt. toimitusjohtaja, p. 050 632 19

Pekka Puustinen, asiakkuusjohtaja, p. 040 839 0813