Ilmari-chatbot vastaa eläkekysymyksiisi

10.6.2019
|
Uutinen
image

Ilmarisen verkkosivuilta löytyy paljon tietoa eläkkeistä, pohditpa sitten eläkkeen määrää, milloin ja miten eläkettä haetaan tai miten yhdistää eläke ja työnteko. Jos johonkin kysymykseen ei tunnu löytyvän vastausta, voit kysyä Ilmari-chatbotiltamme.

Keskustelurobottimme Ilmari on tullut monelle asiakkaallemme tutuksi jo aiemmin tulorekisteriin liittyvissä kysymyksissä. Nyt Ilmarille on opetettu uusia asioita ja se palvelee myös eläkeasioissa.  

Ilmari tarjoaa apuaan ilmarinen.fi-sivuston eläkeasioihin liittyvillä sivuilla. 

– Ilmari-chatbot on vahva lisä asiakaspalveluumme. Vastauksen kysymykseen saa välittömästi. Lisäksi kysyä voi mihin vuorokauden aikaan tai minä viikonpäivänä tahansa. Jos Ilmari ei osaa vastata, ovat asiakaspalvelumme asiantuntijat taustatukena hankalimmissa kysymyksissä, sanoo eläkepalvelun osastopäällikkö Outi Pekkarinen. 

Halutessaan voi Ilmarin kanssa aloitettua keskustelua jatkaa Ilmarisen asiakaspalvelun asiantuntijan kanssa arkisin klo 8–17. Muuna aikana Ilmari välittää yhteydenottopyynnön asiantuntijalle, joka on asiakkaaseen yhteydessä.  

On hyvä muistaa, että chatbottimme on vasta-alkaja eläkekysymyksissä ja oppii koko ajan uutta. Näin ollen jokainen asiakaskohtaaminen tarjoaa Ilmarille mahdollisuuden kehittyä entistä paremmaksi asiakaspalvelijaksi, kertoo digityöntekijät-osaamiskeskuksen Riitta Puutula 

Ilmarinen hyödyntää palveluissaan aktiivisesti uusia teknologioita ja automaation etuja. Käytämme älykästä automaatiota, kuten ohjelmisto- ja keskustelurobotiikkaa. Automatiikka on apuna esimerkiksi asiakastietojen ylläpidossa, muutamissa ammatillisen kuntoutuksen ja eläkehakemusten käsittelyn vaiheissa sekä asiakasviestinnän ja -palvelun tukena. Näin luomme entistä sujuvampia, asiakaslähtöisiä ja ennakoivia palveluja, jotka tekevät asioinnista vaivatonta. 

Lue lisää
Miten ja milloin eläkkeelle?
Mietityttääkö tulorekistesteri kysy chatbotiltamme