ilmarinen.fi-sivustolla voi esiintyä häiriöitä lauantaiaamuna 24.8 ennen kello kuutta sekä lauantai 24.8 sunnuntai 25.8 välisenä yönä. Pahoittelemme mahdollisia häiriöitä.

Ilmarisen päivitetyssä strategiassa korostuvat vastuullisuus, asiakaslähtöisyys ja henkilöstökokemus

29.4.2019
|
Uutinen
image

Ilmarisen päivitetty strategia vuosille 2019 – 2021 on vahvistettu. Perustehtävämme on huolehtia asiakkaidemme työeläketurvasta. Haluamme on olla vetovoimaisin työelämän kumppani – vastuullisesti sinua varten.

Strategiassa olemme asettaneet pitkän aikavälin tavoitteet olla yksi Suomen parhaista työpaikoista, tarjota alan paras asiakaskokemus sekä kasvaa kannattavasti ja markkinaa nopeammin. Hoitokulusuhteen ja vakavaraisuuden osalta tavoitteemme on olla toimialan keskiarvoa parempia.

Tavoitteisiin päästäksemme menestymme yhdessä ja uudistumme rohkeasti, toimimme asiakaslähtöisesti ja edistämme työkykyä, kasvamme kannattavasti asiakkaidemme mukana, digitalisoimme asiakaspolut ja prosessit sekä sijoitamme tuottavasti, turvaavasti ja vastuullisesti.

Strategiassamme korostuvat vastuullisuus, asiakaslähtöisyys ja henkilöstökokemus. Arvomme säilyvät ennallaan ja niiden mukaisesti työskentelemme tavoitteidemme eteen: avoimesti, vastuullisesti ja yhdessä menestyen.

Lue lisää:

Aihepiiri
Ilmarinen