Lähetä suojattu viesti asiakaspalveluumme
Voit lähettää viestin tai asiakirjoja helposti ja turvallisesti.
Lähetä viesti verkkopalvelussa
Kirjaudu verkkopalveluun ja lähetä viesti tai asiakirja sitä kautta.
Jos et voi kirjautua verkkopalveluun
Näin lähetät suojatun viestin
- Valitse alta viestisi aihe. Siirryt automaattisesti uuteen välilehteen.
- Lisää Lähettäjä -kenttään oma sähköpostiosoitteesi. Älä vaihda vastaanottajan osoitetta. Paina Jatka -painiketta.
- Kirjoita aihe ja viesti.
- Lisää tarvittaessa liite (liitteen maksimikoko on 25 MB).
- Paina Lähetä -painiketta ja homma on valmis! Palaamme asiaasi mahdollisimman pian.
Valitse viestisi aihe
-
Työnantajan tai yrittäjän tilinumero
Vakuutusasiakkaana, ilmoita tilinumerosi vakuutusmaksun palautusta varten tästä.
Ilmoita tilinumero -
Työnantaja, lähetä työntekijääsi koskeva asiakirja
Lähetä esimerkiksi työkyvyttömyyseläkkeen tai kuntoutuksen selvityksiä.
Lähetä asiakirja -
Viranomainen, lähetä viesti tai asiakirja
Lähetä asiakkaitamme koskevia asiakirjoja.
Lähetä asiakirja -
Ulkomailla asuvan eläkkeensaajan asiat
Jos asut ulkomailla etkä voi kirjautua OmaEläkkeeseen, voit lähettää meille asiakirjoja sähköisesti tätä kautta.
Lähetä asiakirja
Saitko meiltä suojatun viestin?
Lähetämme luottamuksellista tietoa sisältävät viestit aina suojattuna viestinä. Suojattu viesti käyttää turvallista yhteyttä. Saamassasi viestissä on ohjeet suojatun viestin avaamiseen.
Voit vastata suojattuun viestiin tai välittää sen eteenpäin 60 päivän ajan. Tämän jälkeen voit vastata asiaan lähettämällä viestin verkkopalvelumme, tai tämän sivun, kautta.
Suojatun viestin toiminnallisuudet vaihtelevat sähköpostipalvelusta riippuen. Seuraa siis palvelun tarjoamia ohjeita, jos esimerkiksi haluat avata viestin myöhemmin uudelleen.