Skyddat meddelande

Du kan skicka ett skyddat meddelande till vår kundtjänst genom att fylla i det här formuläret. För att påskynda behandlingen av ärendet är det bra att tillhandahålla oss identifierande information i meddelandet, till exempel ett företags-ID eller försäkringsnummer.

Skyddat meddelande till vår kundtjänst

Om din fråga gäller dina egna försäkrings-, pensions- eller rehabiliteringsärenden rekommenderar vi att du först loggar in på webbtjänsten. När du är inloggad kan du t.ex. enkelt chatta eller skicka ett meddelande samt dokument. Om du inte kan göra affärer online eller du hantera saker på en annan persons vägnar kan du skicka ett meddelande med det här formuläret. För att påskynda processen är det bra att du anger ditt personliga identitetsnummer samt din kontaktinformation.

Lämna dina kontaktuppgifter så att vi kan kontakta dig vid behov.

Genom att skicka detta formulär godkänner du att vi kommer att behandla den information du tillhandahåller oss i enlighet med Ilmarinens dataskydd. Läs om vårt dataskydd här.

 

Sändning av skyddad bilaga

Om du inte kan sköta dina ärenden online, kan du skicka dina dokument till Ilmarinen via denna funktion för sändning av skyddade bilagor.

Observera att den maximala storleken per bilaga är 25 MB.

Skicka en skyddad bilaga >

Webbtjänsten

Vår webbtjänst tjänar dig precis när det passar dig bäst.

Logga in på webbtjänsten >