Tervetuloa uudistuneeseen verkkosivustoomme – Ilmarinen.fi tekee eläke- ja vakuutusasioinnin helpoksi
Verkkosivustomme ilmarinen.fi on uudistunut. Uudistuksessa on parannettu erityisesti sivuston saavutettavuutta ja käytettävyyttä.
– Verkkosivustomme palvelee nyt entistä paremmin kaikkia käyttäjiä. Olemme muokanneet sivuston rakennetta, sisältöä ja esitystapaa niin, että sivuston käyttö olisi kaikille mahdollisimman helppoa ja ymmärrettävää. Turhat esteet ja kapulakieli on karsittu sisällöistä pois, sanoo viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Liina Aulin.
Ilmarinen vastaa lähes 1,2 miljoonan henkilön eläketurvasta. Sivusto palvelee uudistuksen jälkeen eri asiakasryhmiämme entistä paremmin ja ketterämmin eri tilanteissa.
– Halusimme ottaa asiakkaat mukaan suunnitteluun ja keräsimme heiltä arvokasta tietoa ja kokemusta. Sivusto palveleekin jatkossa paremmin asiakkaita eri tilanteissa ja tarpeissa ajankohtaiset asiat huomioiden. Analytiikan avulla kehitämme sivustoa ja pidämme sen ajan tasalla, kertoo Ilmarisen digikanavista vastaava osastonjohtaja Marja Siren.
Yrittäjille, työnantajille ja henkilöasiakkaille suunnatut osiot on rakennettu entistä helpommin hahmotettaviksi kokonaisuuksiksi, jotka ohjaavat ja tukevat mahdollisimman sujuvaa verkkoasiointia. Uudessa TyökykyAreenassa puolestaan tarjoamme tietoa, työkaluja ja tukea työkyvyttömyysriskien hallintaan. Artikkelit, blogit, webinaarit ja muun ajankohtaissisällön kokoamme Ajankohtainen huominen - osioon. Uudistuksen yhteydessä myös Ilmarisen visuaalinen ilme raikastuu. Kirjautuneiden asiakkaiden palvelut eivät olleet tämän uudistuksen piirissä.
Verkkosivuston uudistuksessa on ollut mukana iso joukko ilmarislaisia.
– Tämä on ollut hieno yhteinen ponnistus ja samalla mahdollisuus laajentaa omaa osaamistamme verkkokirjoittamisessa, asiakaslähtöisessä suunnittelussa ja saavutettavuuden huomioimisessa. Olen erittäin ylpeä meidän porukastamme, Liina Aulin sanoo.
Hyvä verkkosivusto ei koskaan ole valmis.
– Ehdottomasti sivustomme pitää elää ja tarjota sellaisia palveluita ja sisältöjä, joita asiakkaamme tarvitsevat. Kaikki palaute on tervetullutta ja huomioidaan sivuston jatkuvassa kehityksessä, Marja Siren toteaa.
Kerro meille mitä mieltä olet uudistuneesta sivustostamme palautelomakkeen kautta!
Ajankohtaista
Ilmarisen hoitokustannus alenee edelleen vuonna 2025
Ensi vuoden alusta alkaen Ilmarisen asiakkaiden hoitokustannus alenee keskimäärin 10 prosenttia. Hoitokustannus on osa TyEL-vakuutusmaksua. Asiakkaanamme TyEL-maksusi alenee hoitokustannuksen osalta.
Ilmarisen sijoitustuotto 4,9 prosenttia, ja epävarmuus markkinoilla lisääntynyt
Työeläkeyhtiö Ilmarisen sijoitusten tuotto oli tammi–kesäkuussa 4,9 prosenttia ja vakavaraisuus vahvistui. Kustannustehokkuus parani edelleen vakuutusmaksutulon kasvaessa 2 prosenttia ja eläketurvan hoitokulujen laskiessa 6 prosenttia.
Ilmarisen suhdanneindeksi: Työntekijämäärän lasku vaimeni
Työntekijämäärä laski heinäkuussa Ilmarisen suhdanneindeksiin kuuluvissa yrityksissä -3,2 prosenttia vuoden takaiseen verrattuna. Seuratuista toimialoista eniten laskivat henkilöstövuokraus, rakentaminen sekä hallinto- ja tukipalvelut.