Tervetuloa uudistuneeseen verkkosivustoomme – Ilmarinen.fi tekee eläke- ja vakuutusasioinnin helpoksi
Verkkosivustomme ilmarinen.fi on uudistunut. Uudistuksessa on parannettu erityisesti sivuston saavutettavuutta ja käytettävyyttä.
– Verkkosivustomme palvelee nyt entistä paremmin kaikkia käyttäjiä. Olemme muokanneet sivuston rakennetta, sisältöä ja esitystapaa niin, että sivuston käyttö olisi kaikille mahdollisimman helppoa ja ymmärrettävää. Turhat esteet ja kapulakieli on karsittu sisällöistä pois, sanoo viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Liina Aulin.
Ilmarinen vastaa lähes 1,2 miljoonan henkilön eläketurvasta. Sivusto palvelee uudistuksen jälkeen eri asiakasryhmiämme entistä paremmin ja ketterämmin eri tilanteissa.
– Halusimme ottaa asiakkaat mukaan suunnitteluun ja keräsimme heiltä arvokasta tietoa ja kokemusta. Sivusto palveleekin jatkossa paremmin asiakkaita eri tilanteissa ja tarpeissa ajankohtaiset asiat huomioiden. Analytiikan avulla kehitämme sivustoa ja pidämme sen ajan tasalla, kertoo Ilmarisen digikanavista vastaava osastonjohtaja Marja Siren.
Yrittäjille, työnantajille ja henkilöasiakkaille suunnatut osiot on rakennettu entistä helpommin hahmotettaviksi kokonaisuuksiksi, jotka ohjaavat ja tukevat mahdollisimman sujuvaa verkkoasiointia. Uudessa TyökykyAreenassa puolestaan tarjoamme tietoa, työkaluja ja tukea työkyvyttömyysriskien hallintaan. Artikkelit, blogit, webinaarit ja muun ajankohtaissisällön kokoamme Ajankohtainen huominen - osioon. Uudistuksen yhteydessä myös Ilmarisen visuaalinen ilme raikastuu. Kirjautuneiden asiakkaiden palvelut eivät olleet tämän uudistuksen piirissä.
Verkkosivuston uudistuksessa on ollut mukana iso joukko ilmarislaisia.
– Tämä on ollut hieno yhteinen ponnistus ja samalla mahdollisuus laajentaa omaa osaamistamme verkkokirjoittamisessa, asiakaslähtöisessä suunnittelussa ja saavutettavuuden huomioimisessa. Olen erittäin ylpeä meidän porukastamme, Liina Aulin sanoo.
Hyvä verkkosivusto ei koskaan ole valmis.
– Ehdottomasti sivustomme pitää elää ja tarjota sellaisia palveluita ja sisältöjä, joita asiakkaamme tarvitsevat. Kaikki palaute on tervetullutta ja huomioidaan sivuston jatkuvassa kehityksessä, Marja Siren toteaa.
Kerro meille mitä mieltä olet uudistuneesta sivustostamme palautelomakkeen kautta!
Ajankohtaista
Ilmarisen suhdanneindeksi laajenee kattamaan valtaosan yksityisestä sektorista
Ilmarisen vuodesta 2013 asti julkaisema suhdanneindeksi tarjoaa ajantasaista tietoa kansantalouden kehityksestä. Indeksi kuvaa yritysten työntekijämäärän muutosta edellisvuoteen verrattuna. Nyt suhdanneindeksiin mukaan laskettavat toimialat laajentuvat kattamaan valtaosan yksityisestä sektorista.
OmaEläke-palvelussa ollut häiriö on nyt korjattu
Ilmarisen OmaEläke-palvelussa oli häiriö, joka on nyt korjattu. Palvelu on taas käytettävissä.
Tulossa tänä vuonna: YEL-laskut automaattisesti sähköisinä
Lähetämme jatkossa YEL-laskut automaattisesti sähköisesti, kun laskun maksaja on verkkolaskuja vastaanottava yritys.