Vakuuttaminen

Tässä kaikki blogimme ja artikkelimme valitsemastasi aihepiiristä, ole hyvä!

Artikkelit 10.3.2021

Ihmiseltä ihmiselle – Empatia on asiakaspalvelun ytimessä

Koronaepidemia on vaikuttanut moneen ihmiseen sekä yritykseen, ja myös Ilmarisen asiakaspalvelussa on autettu ahdingossa olevia asiakkaita. Asiakaspalvelussa työskentelevä Jani Verho on asiakkaiden kohtaamisessa taitava: hän tekee sitä myös vapaaehtoisena Kriisipuhelimessa. Hyvään asiakaspalveluun kuuluu Verhon mielestä toisen ihmisen kohtaaminen ja kuuntelu luottamuksellisessa ilmapiirissä.

Ihmiseltä ihmiselle – Empatia on asiakaspalvelun ytimessä

Blogit 18.1.2021

Nuoret naiset ovat koronakriisin kärsijöitä

Ilmariseen tuli taannoin eräältä toimittajalta yhteydenotto, jossa hän kaipasi tietoja koronakriisin vaikutuksista ikääntyneiden työllisyyteen. Lomautus- ja irtisanomisuutiset olivat juuri silloin näkyvästi uutisotsikoissa. Työuransa loppupuolella olevien asemasta työmarkkinoilla on mediassa maalailtu aika ajoin negatiiviseen sävyyn, joten toimittajan kysymys tähän nähden vaikutti johdonmukaiselta. Ehkäpä säästökuureilla olevien yritysten ensimmäisinä poislähtijöinä ovat ikääntyneet?

Nuoret naiset ovat koronakriisin kärsijöitä

Artikkelit 15.12.2020

Voiko yrittäjä saada sairauspäivärahaa?

Kaikki sairastavat joskus. Kun eläkevakuutus on kunnossa, voi yrittäjä saada sairastamisensa ajan sairauspäivärahaa Kelalta. YEL-vakuutus otetaan eläkeyhtiöstä, kuten esimerkiksi Ilmariselta.

Voiko yrittäjä saada sairauspäivärahaa?

Blogit 20.11.2020

Yrittäjyys on yhä monimuotoisempaa – mikä olisi yksiselitteinen ja ajantasainen työtulo?

Yrittäjän eläke herättää taas keskustelua (HS 20.11.). Yrittäjän eläketurva on sisällöltään samanlainen kuin palkansaajan, mutta se ”palkka” josta eläke kertyy, määräytyy niin sanotun työtulon perusteella. Työtulon on tarkoitus vastata sitä työpanoksen arvoa, tavallaan palkkaa, siitä työstä mitä hän toiminnassaan tekee.

Yrittäjyys on yhä monimuotoisempaa – mikä olisi yksiselitteinen ja ajantasainen työtulo?

Artikkelit 11.6.2020

Asiakaspalvelun etulinja kesti koronan paineen

Koronavirus iski maaliskuussa Suomen talouteen ja terveyteen salaman lailla. Ilmarisen asiakaspalvelussa puhelimet soivat, sähköposti lauloi ja chatti täyttyi. Ensiksi meihin ottivat yhteyttä yrittäjät ja sitten yritysten edustajat. Asiakaspalveluvalmentaja Jari Matveisen mukaan hankalasta tilanteesta huolimatta asiakkaiden auttamisessa on onnistuttu hyvin.

Asiakaspalvelun etulinja kesti koronan paineen
Ihminen puhelimessa, kuvituskuva.

Artikkelit 21.4.2020

Koska ja miten YEL-vakuutus otetaan takautuvasti?

Ota YEL-vakuutus heti, kun aloitat työsi yrittäjänä. Ota se kuitenkin viimeistään puolen vuoden kuluttua yrittäjänä aloittamisesta. Vakuutus tulee ottaa takautuvasti yrittäjätoiminnan alusta lähtien.

Koska ja miten YEL-vakuutus otetaan takautuvasti?

Blogit 2.4.2020

Mitä yrittäjä ei halua?

Koronakriisin aikana on entistä tärkeämpää kuunnella asiakkaita tarkalla korvalla. Asiakaslähtöisessä prosessien ja palveluiden kehitystyössä kuuntelemme ja osallistamme yrittäjäasiakkaitamme jatkuvasti eri keinoin. Teemme niin, jotta voimme tarjota entistä parempaa palvelukokemusta.

Mitä yrittäjä ei halua?
Näytetään 46-54/72
Näytä lisää