Ilmarisen toimitilarakennus ulkoa, kuvituskuva.
Uutinen 21.6.2022

Ilmarisen asiakkuusjohtaja vaihtuu

Ilmarisen asiakkuusjohtaja Päivi Jääskeläinen on irtisanoutunut ja siirtyy uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle. Hänet on nimitetty Pohjola Vakuutuksen asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi. Jääskeläinen jatkaa Ilmarisessa vuoden loppuun ja aloittaa uudessa tehtävässä viimeistään 1.1.2023.

Jääskeläinen on työskennellyt Ilmarisessa vuoden 2019 alusta asiakkuudet ja kanavat -linjan johtajana ja johtoryhmän jäsenenä. Ennen Ilmarista hän on tehnyt pitkän uran OP Ryhmässä mm. Helsingin Seudun Osuuspankin sekä OP Yrityspankin johtotehtävissä.  

 – Haluan jo tässä vaiheessa kiittää Päiviä lämpimästi hänen erinomaisesta työstään Ilmarisessa. Päivin johdolla Ilmarisen asiakaskokemus ja kasvu ovat kehittyneet vahvasti. Päivi on ollut keskeisessä roolissa rakentamassa Ilmarisesta vetovoimaisinta työelämän kumppania, jonka asiakkaamme tuntevat asiakaslähtöisyydestä, aktiivisuudesta ja asiantuntijuudesta, sanoo Ilmarisen toimitusjohtaja Jouko Pölönen. 

 Uuden asiakkuusjohtajan haku käynnistyy kesän aikana. 

Lisätietoja: 

Jouko Pölönen, toimitusjohtaja, p.  050 1282   

Ajankohtaista

Uutinen 28.8.2024

Nimityksiä Ilmarisessa

Meillä on aloittanut uusia ilmarislaisia ja myös siirrytty uusiin rooleihin. Tässä viimeisimpiä uutisia vuodelta 2024.

Nimityksiä Ilmarisessa

Uutinen 27.8.2024

Ilmarisen hoitokustannus alenee edelleen vuonna 2025

Ensi vuoden alusta alkaen Ilmarisen asiakkaiden hoitokustannus alenee keskimäärin 10 prosenttia. Hoitokustannus on osa TyEL-vakuutusmaksua. Asiakkaanamme TyEL-maksusi alenee hoitokustannuksen osalta.

Ilmarisen hoitokustannus alenee edelleen vuonna 2025
Lisää uutisia ja tiedotteita