Työnantaja
Tässä kaikki blogimme ja artikkelimme valitsemastasi aihepiiristä, ole hyvä!
Mikä on hyvän asiakaspalvelun salaisuus?
Ilmarinen on palvellut asiakkaitaan jo 60 vuotta kaikissa eläkevakuuttamiseen liittyvissä asioissa. Teemme asiakkaiden kanssa merkityksellistä ja vastuullista työtä, joka vaikuttaa pitkälle tulevaisuuteen. Kohtaamme asiakkaita eri kanavissa, ja palvelemme heitä parhaamme mukaan joskus monimutkaisiltakin vaikuttavissa eläkeasioissa. Asiakkaille haluamme tehdä asiat mahdollisimman mutkattomiksi.
Mikä on hyvän asiakaspalvelun salaisuus?
Tavoitteena ylittää asiakkaan odotukset - vakuutuspalvelu esittäytyy
Ilmarinen on palvellut asiakkaitaan jo 60 vuotta eläkevakuuttamiseen liittyvissä asioissa. Juhlavuoden kunniaksi nostamme esiin asiakkaidemme kanssa työtä tekeviä tiimejä ja asiantuntijoita. Mikä on erinomaisen asiakaspalvelun salaisuus? Salaisuutta avaa juttusarjan ensimmäisessä osassa vakuutuspalvelun tiimi.
Tavoitteena ylittää asiakkaan odotukset - vakuutuspalvelu esittäytyy
Kunnat ja kaupungit tukevat henkilökohtaisen avustajan palkannutta työnantajaa
Vammaisilla ihmisillä on Suomessa oikeus yhdenvertaisuuteen, osallisuuteen ja syrjimättömyyteen sekä tarpeellisiin palveluihin ja tukitoimiin. Moni tarvitsee itselleen henkilökohtaisen avustajan ja toimii tällöin työnantajana avustajalleen. Työnantajana toimimisen hallinnollista taakkaa helpottavat sijaismaksajat. Heitä ovat kunnat, kuntayhtymät ja kaupungit. Niin kuntien ja kaupunkien kuin työnantajienkin tukena puolestaan on Oiman tarjoama järjestelmä, jolla voi hallinnoida sijaismaksajuutta.
Kunnat ja kaupungit tukevat henkilökohtaisen avustajan palkannutta työnantajaa
Lindströmillä osataan muokata työtä sopivaksi
Lindström on yksi Euroopan johtavista tekstiilipalveluyrityksistä. 170-vuotias perheyritys on historiansa aikana kasvanut kankaiden värjäämöstä pesulaksi ja siitä tekstiilivuokrauksen ammattilaiseksi. Lindströmin palveluita ovat muun muassa toimitilojen siisteyteen ja sisustamiseen, työpukeutumiseen ja suojautumiseen liittyvät palvelut. Lindström on tehnyt hyvää työtä työkykyjohtamisessa ja erityisesti työn muokkauksessa: tavoitteena on löytää jokaiselle sopiva, omaan työkykyyn sopiva työ.
Lindströmillä osataan muokata työtä sopivaksi
Sköt sommar- och säsongarbetarnas försäkringar i god tid
Sommaren och sommararbetarna är snart här. I vår artikel kan du läsa om när en sommarjobbare behöver försäkras och andra saker att tänka på när du anställer en sommarjobbare.
Sköt sommar- och säsongarbetarnas försäkringar i god tid
Destiassa työkykyjohtaminen ja välittäminen toivat hyvät tulokset
Destia on Suomen suurin infra-alaan keskittynyt palveluyhtiö, joka on tehnyt pitkän matkan valtion liikelaitoksesta moderniksi moniosaajaksi. Matkan varrella myös Destian työkykyhaasteet ovat muuttuneet ja niitä taklataan nyt ketterästi yhdessä.
Destiassa työkykyjohtaminen ja välittäminen toivat hyvät tulokset
Henkilöstökysely - pakollinen paha vai mahdollisuus kehittyä?
Oletko koskaan jättänyt vastaamatta johonkin sinulle lähetettyyn kyselyyn? Minä olen. Entä mikäli henkilöstön hyvinvointi ja työkyky kuuluvat jollain tavalla tontillesi, oletko koskaan jättänyt tekemättä henkilöstökyselyä, koska tulokset olivat viimeksi "ihan hyviä" eikä mitään konkreettista parannettavaa oikein löytynyt? Mikäli vastasit tähänkin kyllä, et ole yksin.
Henkilöstökysely - pakollinen paha vai mahdollisuus kehittyä?
Harjoittelupaikat tukevat nuorten matkaa työelämään
Ilmarisen HR-asiantuntija Kia Weckström ja vakuutuspalvelupäällikkö Kirsi Peltoniemi keskustelevat siitä, miten työnantaja voi avittaa nuorten matkaa työelämään.
Harjoittelupaikat tukevat nuorten matkaa työelämään
Työkykyjohtaminen on Pinjalla kestävyyslaji – ”Ilman hyvinvoivia ja motivoituneita ihmisiä meillä olisi vain kasa läppäreitä”
Pinja on suomalainen digitalisaatioon ja teollisuuden uudistamiseen erikoistunut yritys. ”Tämä on ihmiskeskeistä liiketoimintaa. Meillä tulos syntyy asiantuntijatyöllä ja siksi jokaisen pinjalaisen osaaminen, motivaatio ja hyvinvointi vaikuttaa suoraan tuottavuuteen”, sanoo Pinjan henkilöstöjohtaja Johannes Nikula. Muutosten koronavuosi on tuonut Pinjalle uusia haasteita ja luonut myös mahdollisuuksia.
Työkykyjohtaminen on Pinjalla kestävyyslaji – ”Ilman hyvinvoivia ja motivoituneita ihmisiä meillä olisi vain kasa läppäreitä”