Yrittäjä

Tässä kaikki blogimme ja artikkelimme valitsemastasi aihepiiristä, ole hyvä!

Blogit 17.11.2021

Mikä on hyvän asiakaspalvelun salaisuus?

Ilmarinen on palvellut asiakkaitaan jo 60 vuotta kaikissa eläkevakuuttamiseen liittyvissä asioissa. Teemme asiakkaiden kanssa merkityksellistä ja vastuullista työtä, joka vaikuttaa pitkälle tulevaisuuteen. Kohtaamme asiakkaita eri kanavissa, ja palvelemme heitä parhaamme mukaan joskus monimutkaisiltakin vaikuttavissa eläkeasioissa. Asiakkaille haluamme tehdä asiat mahdollisimman mutkattomiksi.

Mikä on hyvän asiakaspalvelun salaisuus?

Artikkelit 11.11.2021

Sinnikkäästi kohti valoa – Jukka Jokiniemi on luotsannut Innojokista valaistuksen moniosaajan

Innojokin Jukka Jokiniemi on menestynyt yritysjohtaja, joka ei ole antanut sokeuden hidastaa itseään, päinvastoin. Vuosien saatossa hän on kehittänyt itsestään ja yrityksestään valon moniosaajan. Innojok on sekä monien vanhojen klassikkovalaisimien koti että monimuotoinen työyhteisö, joka tarjoaa työtä myös osatyökykyisille työntekijöille.

Sinnikkäästi kohti valoa – Jukka Jokiniemi on luotsannut Innojokista valaistuksen moniosaajan

Artikkelit 10.11.2021

Tavoitteena ylittää asiakkaan odotukset - vakuutuspalvelu esittäytyy

Ilmarinen on palvellut asiakkaitaan jo 60 vuotta eläkevakuuttamiseen liittyvissä asioissa. Juhlavuoden kunniaksi nostamme esiin asiakkaidemme kanssa työtä tekeviä tiimejä ja asiantuntijoita. Mikä on erinomaisen asiakaspalvelun salaisuus? Salaisuutta avaa juttusarjan ensimmäisessä osassa vakuutuspalvelun tiimi.

Tavoitteena ylittää asiakkaan odotukset - vakuutuspalvelu esittäytyy
Kuvituskuva.

Blogit 26.10.2021

Miten turvata oman ja yrityksen tulevaisuus omistajanvaihdoksella?

Monelle yritykselle omistajanvaihdos tapahtuu kerran elämässä. Siksi sen suunniteluun ja toteuttamiseen kannattaa käyttää aikaa ja tarjolla olevaa apua. Yhtä tärkeää kuin on paketoida yritys uudelle omistajalle, on kiinnittää huomiota luopuvan yrittäjän henkiseen hyvinvointiin.

Miten turvata oman ja yrityksen tulevaisuus omistajanvaihdoksella?

Artikkelit 17.8.2021

Yrittäjän eläkevakuutus YEL – miten se eroaa yrittäjän vapaaehtoisesta eläkevakuutuksesta?

Yrittäjän eläketurvan peruslähtökohtana on oikean suuruinen yrittäjän eläkelain (YEL) mukaan vahvistettu YEL-työtulo. Yrittäjän kannalta YEL-vakuutus on turvallinen kohde, koska se sisältää hintojen ja ansioiden kehityksen huomioivan suojan ja se kattaa elinikäisen eläketurvan. Jos yrittäjänä kuitenkin haluat täydentää lakisääteistä eläkettäsi muilla vakuutustuotteilla, yksi keino on vapaaehtoinen eläkevakuutus. Lakisääteisen ja vapaaehtoisen eläketurvan välillä on kuitenkin muutamia merkittäviä eroja, jotka on hyvä tietää.

Yrittäjän eläkevakuutus YEL – miten se eroaa yrittäjän vapaaehtoisesta eläkevakuutuksesta?

Artikkelit 6.7.2021

Pesulayrittäjäksi pystymetsästä – Kuntoutus auttoi uudelle uralle

Terveysongelmat pakottivat oululaisen Jukka-Pekka Sarajärven jäämään pois palkkatöistä. Työkyvyttömyyseläke ei ollut Sarajärvelle vaihtoehto, joten uusi yrittäjäura alkoi entuudestaan täysin oudolla pesula-alalla. Lopulta Ilmarisen ammatillinen kuntoutus auttoi Sarajärveä muokkaamaan työtä paremmin omalle terveydentilalle sopivaksi.

Pesulayrittäjäksi pystymetsästä – Kuntoutus auttoi uudelle uralle

Blogit 24.6.2021

Yrittäjät ansaitsevat yhtä hyvän eläketurvan kuin palkansaajatkin

Yrittäjien luottamus eläkejärjestelmään on vaatimaton Suomen Yrittäjien tuoreen tutkimuksen perusteella, alivakuuttaminen on yleistä ja valtion rahoitus on kasvussa. Vuoroin arvostellaan yrittäjiä ja eläkevakuuttajia alivakuuttamisesta. Mistä tässä on oikein kyse?

Yrittäjät ansaitsevat yhtä hyvän eläketurvan kuin palkansaajatkin

Blogit 17.6.2021

Digitaalinen alusta on hyvä renki, mutta huono isäntä

Vuodesta 2007, eli ensimmäisen iPhonen julkaisusta lähtien, voimistunut alustatalous on kovaa vauhtia laajenemassa perinteiseen, digitalisaation ulkopuolella olleeseen palveluliiketoimintaan. Korona-aika on vauhdittanut ilmiötä, josta osoituksena on esimerkiksi valtavasti kasvaneet algoritmijohtoiset ruuan kotiinkuljetuspalvelut. Painettujen puhelinluetteloiden jäätyä historiaan, perinteiset palvelualan pienyritykset joutuvat nykyään olemaan aktiivisesti läsnä somessa, Google-hauissa, kuluttaja-arvioissa ja kilpailutuksia tekevissä palveluissa ollakseen asiakkaiden näkökulmasta olemassa.

Digitaalinen alusta on hyvä renki, mutta huono isäntä
Näytetään 55-63/116
Näytä lisää
Sivu päivitetty viimeksi