Yrittäjä
Tässä kaikki blogimme ja artikkelimme valitsemastasi aihepiiristä, ole hyvä!
Mikä on hyvän asiakaspalvelun salaisuus?
Ilmarinen on palvellut asiakkaitaan jo 60 vuotta kaikissa eläkevakuuttamiseen liittyvissä asioissa. Teemme asiakkaiden kanssa merkityksellistä ja vastuullista työtä, joka vaikuttaa pitkälle tulevaisuuteen. Kohtaamme asiakkaita eri kanavissa, ja palvelemme heitä parhaamme mukaan joskus monimutkaisiltakin vaikuttavissa eläkeasioissa. Asiakkaille haluamme tehdä asiat mahdollisimman mutkattomiksi.
Mikä on hyvän asiakaspalvelun salaisuus?
Sinnikkäästi kohti valoa – Jukka Jokiniemi on luotsannut Innojokista valaistuksen moniosaajan
Innojokin Jukka Jokiniemi on menestynyt yritysjohtaja, joka ei ole antanut sokeuden hidastaa itseään, päinvastoin. Vuosien saatossa hän on kehittänyt itsestään ja yrityksestään valon moniosaajan. Innojok on sekä monien vanhojen klassikkovalaisimien koti että monimuotoinen työyhteisö, joka tarjoaa työtä myös osatyökykyisille työntekijöille.
Sinnikkäästi kohti valoa – Jukka Jokiniemi on luotsannut Innojokista valaistuksen moniosaajan
Tavoitteena ylittää asiakkaan odotukset - vakuutuspalvelu esittäytyy
Ilmarinen on palvellut asiakkaitaan jo 60 vuotta eläkevakuuttamiseen liittyvissä asioissa. Juhlavuoden kunniaksi nostamme esiin asiakkaidemme kanssa työtä tekeviä tiimejä ja asiantuntijoita. Mikä on erinomaisen asiakaspalvelun salaisuus? Salaisuutta avaa juttusarjan ensimmäisessä osassa vakuutuspalvelun tiimi.
Tavoitteena ylittää asiakkaan odotukset - vakuutuspalvelu esittäytyy
Miten turvata oman ja yrityksen tulevaisuus omistajanvaihdoksella?
Monelle yritykselle omistajanvaihdos tapahtuu kerran elämässä. Siksi sen suunniteluun ja toteuttamiseen kannattaa käyttää aikaa ja tarjolla olevaa apua. Yhtä tärkeää kuin on paketoida yritys uudelle omistajalle, on kiinnittää huomiota luopuvan yrittäjän henkiseen hyvinvointiin.
Miten turvata oman ja yrityksen tulevaisuus omistajanvaihdoksella?
Yrittäjän vakuutukset – mitä pitää vakuuttaa?
Yrittäjyyteen liittyy paljon uuden opettelua – kuten sen selvittäminen, mitkä yrittäjän vakuutukset ovat pakollisia. Vakuutusten onkin syytä olla kunnossa, kun yritystoiminta alkaa.
Yrittäjän vakuutukset – mitä pitää vakuuttaa?
Yrittäjän eläkevakuutus YEL – miten se eroaa yrittäjän vapaaehtoisesta eläkevakuutuksesta?
Yrittäjän eläketurvan peruslähtökohtana on oikean suuruinen yrittäjän eläkelain (YEL) mukaan vahvistettu YEL-työtulo. Yrittäjän kannalta YEL-vakuutus on turvallinen kohde, koska se sisältää hintojen ja ansioiden kehityksen huomioivan suojan ja se kattaa elinikäisen eläketurvan. Jos yrittäjänä kuitenkin haluat täydentää lakisääteistä eläkettäsi muilla vakuutustuotteilla, yksi keino on vapaaehtoinen eläkevakuutus. Lakisääteisen ja vapaaehtoisen eläketurvan välillä on kuitenkin muutamia merkittäviä eroja, jotka on hyvä tietää.
Yrittäjän eläkevakuutus YEL – miten se eroaa yrittäjän vapaaehtoisesta eläkevakuutuksesta?
Pesulayrittäjäksi pystymetsästä – Kuntoutus auttoi uudelle uralle
Terveysongelmat pakottivat oululaisen Jukka-Pekka Sarajärven jäämään pois palkkatöistä. Työkyvyttömyyseläke ei ollut Sarajärvelle vaihtoehto, joten uusi yrittäjäura alkoi entuudestaan täysin oudolla pesula-alalla. Lopulta Ilmarisen ammatillinen kuntoutus auttoi Sarajärveä muokkaamaan työtä paremmin omalle terveydentilalle sopivaksi.
Pesulayrittäjäksi pystymetsästä – Kuntoutus auttoi uudelle uralle
Yrittäjät ansaitsevat yhtä hyvän eläketurvan kuin palkansaajatkin
Yrittäjien luottamus eläkejärjestelmään on vaatimaton Suomen Yrittäjien tuoreen tutkimuksen perusteella, alivakuuttaminen on yleistä ja valtion rahoitus on kasvussa. Vuoroin arvostellaan yrittäjiä ja eläkevakuuttajia alivakuuttamisesta. Mistä tässä on oikein kyse?
Yrittäjät ansaitsevat yhtä hyvän eläketurvan kuin palkansaajatkin
Digitaalinen alusta on hyvä renki, mutta huono isäntä
Vuodesta 2007, eli ensimmäisen iPhonen julkaisusta lähtien, voimistunut alustatalous on kovaa vauhtia laajenemassa perinteiseen, digitalisaation ulkopuolella olleeseen palveluliiketoimintaan. Korona-aika on vauhdittanut ilmiötä, josta osoituksena on esimerkiksi valtavasti kasvaneet algoritmijohtoiset ruuan kotiinkuljetuspalvelut. Painettujen puhelinluetteloiden jäätyä historiaan, perinteiset palvelualan pienyritykset joutuvat nykyään olemaan aktiivisesti läsnä somessa, Google-hauissa, kuluttaja-arvioissa ja kilpailutuksia tekevissä palveluissa ollakseen asiakkaiden näkökulmasta olemassa.
Digitaalinen alusta on hyvä renki, mutta huono isäntä