Pyydä tarjous TyEL-vakuutuksesta

Aina kannattaa tarkastaa, mistä saat eniten vastinetta rahoille. Meiltä saat edullisen TyEL-vakuutuksen lisäksi kattavat asiakasedut.

Miksi kannattaa siirtyä meille?

  • Saat erinomaiset työkykypalvelut kaikenkokoisille yrityksille
  • Meillä on asiantunteva, ystävällinen ja asiakkaiden arvostama asiakaspalvelu
  • Olemme vakaa ja luotettava TyEL-vakuutusten markkinajohtaja (lähde: 2024 tilinpäätöstiedot)

Työeläkeyhtiön vaihtaminen on helppoa

Täytä vain lyhyt tarjouspyyntö, ja me hoidamme siirron puolestasi. Saat samalla siirrettyä myös kätevästi YEL-vakuutuksesi meille.

Jätä tarjouspyyntö

 

Miten homma toimii?

1. Täytä tarjouspyyntö helposti muutamassa minuutissa

2. Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä

3. Jos olet tyytyväinen tarjoukseen, vakuutus siirtyy meille sovittuna ajankohtana

Milloin vakuutus siirtyy?

Voit siirtyä meille, kun vakuutuksesi on ollut aiemmassa yhtiössäsi vähintään 12 kuukautta. Siirtohakemuksen voi kuitenkin tehdä milloin vain!

Kun vakuutus siirretään viimeistään TyEL-vakuutus astuu meillä voimaan
31. maaliskuuta 1. heinäkuuta
30. kesäkuuta 1. lokakuuta
30. syyskuuta 1. tammikuuta
31. joulukuuta 1. huhtikuuta

Meiltä saat muutakin kuin vakuutuksen

Erinomaiset työkykypalvelut kaikenkokoisille yrityksille

Meiltä saat käyttöösi erinomaiset työkalut ja kurssit esihenkilötyön kehittämiseen ja työkyvyn johtamiseen. Asiakkaamme kokevat palvelumme erittäin vaikuttavina – vuonna 2024 arvio hyödyistä oli 4,5 (asteikolla 1-5).

Lämmin ja asiantunteva asiakaspalvelu

Oli sitten kyse vakuutuksesta, eläkkeestä tai työkyvystä, osaavat asiantuntijamme auttavat sinua kysymyksissäsi.

Kilpailukykyinen hinta ja erinomaiset asiakashyvitykset

Olemme kustannustehokas eläkeyhtiö, mikä johtaa alhaisempiin hoitokustannuksiin ja sitä kautta alhaisempiin TyEL-maksuihin. Vuonna 2024 maksoimme asiakashyvityksiä 140 milj. euroa (0,50% palkkasummasta).

Henkilökohtaista neuvontaa

Oma asiantuntija -palvelusta voit koska tahansa varata ajan asiantuntijaltamme henkilökohtaista neuvontaa varten, esimerkiksi varhaiseen tukeen tai ammatilliseen kuntoutukseen liittyvissä teemoissa.

Mitä asiakkaamme sanovat

”Asiakaslähtöisessä palvelussa pyritte mieluummin ratkaisemaan asiakkaan ongelmia kuin aiheuttamaan niitä. Se on nykyään tosi harvinaista.”

”Todella paljon hyviä ohjeita ja valmiita paketteja, kun on koostamassa jotain ohjepakettia tai antamassa esimiehille linkkejä, niin ne on käytännössä valmiita. Ei tarvitse kuin linkki laittaa, että käypä täältä kurkkaamassa.”

”Saimme asiantuntijalta hyviä vinkkejä ja oivalluksia, joiden avulla pääsemme työstämään varhaisen tuen mallia eteenpäin.”

Sivu päivitetty viimeksi