Ilmarisen päivitetyssä strategiassa korostuvat vastuullisuus, asiakaslähtöisyys ja henkilöstökokemus
Ilmarisen päivitetty strategia vuosille 2019 – 2021 on vahvistettu. Perustehtävämme on huolehtia asiakkaidemme työeläketurvasta. Haluamme on olla vetovoimaisin työelämän kumppani – vastuullisesti sinua varten.
Strategiassa olemme asettaneet pitkän aikavälin tavoitteet olla yksi Suomen parhaista työpaikoista, tarjota alan paras asiakaskokemus sekä kasvaa kannattavasti ja markkinaa nopeammin. Hoitokulusuhteen ja vakavaraisuuden osalta tavoitteemme on olla toimialan keskiarvoa parempia.
Tavoitteisiin päästäksemme menestymme yhdessä ja uudistumme rohkeasti, toimimme asiakaslähtöisesti ja edistämme työkykyä, kasvamme kannattavasti asiakkaidemme mukana, digitalisoimme asiakaspolut ja prosessit sekä sijoitamme tuottavasti, turvaavasti ja vastuullisesti.
Strategiassamme korostuvat vastuullisuus, asiakaslähtöisyys ja henkilöstökokemus. Arvomme säilyvät ennallaan ja niiden mukaisesti työskentelemme tavoitteidemme eteen: avoimesti, vastuullisesti ja yhdessä menestyen.
Lue lisää:
- Tutustu tarkemmin Ilmarisen strategiaan
- Toimitusjohtaja Jouko Pölösen blogi: Vetovoimaisin työelämän kumppani – vastuullisesti sinua varten
- Video: Tulevaisuuden työelämä 2030 (youtube.com)
Ajankohtaista
Saitko puhelun Ilmarisesta asiakastietojasi koskien?
Jotta voimme tarjota sinulle parasta ja oman tilanteesi huomioivaa asiakaspalvelua, meidän on tunnettava sinut. Otamme yhteyttä asiakkaisiimme asiakastietojen tiimoilta. Päivitämme säännöllisesti lain vaatimia tietoja asiakkaistamme.
Rami Vehmas Ilmarisen osakejohtajaksi
Rami Vehmas on nimitetty Ilmarisen osakejohtajaksi. Vehmas aloitti tehtävässään 1.11.2025.
EPSI Rating: Ilmarisella on työeläkealan tyytyväisimmät asiakkaat
Ilmarisen asiakkaat ovat työeläkealan tyytyväisimmät, selviää EPSI Ratingin tuoreesta tutkimuksesta.