Ilmarisen asiakkuusjohtaja vaihtuu
Ilmarisen asiakkuusjohtaja Päivi Jääskeläinen on irtisanoutunut ja siirtyy uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle. Hänet on nimitetty Pohjola Vakuutuksen asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi. Jääskeläinen jatkaa Ilmarisessa vuoden loppuun ja aloittaa uudessa tehtävässä viimeistään 1.1.2023.
Jääskeläinen on työskennellyt Ilmarisessa vuoden 2019 alusta asiakkuudet ja kanavat -linjan johtajana ja johtoryhmän jäsenenä. Ennen Ilmarista hän on tehnyt pitkän uran OP Ryhmässä mm. Helsingin Seudun Osuuspankin sekä OP Yrityspankin johtotehtävissä.
– Haluan jo tässä vaiheessa kiittää Päiviä lämpimästi hänen erinomaisesta työstään Ilmarisessa. Päivin johdolla Ilmarisen asiakaskokemus ja kasvu ovat kehittyneet vahvasti. Päivi on ollut keskeisessä roolissa rakentamassa Ilmarisesta vetovoimaisinta työelämän kumppania, jonka asiakkaamme tuntevat asiakaslähtöisyydestä, aktiivisuudesta ja asiantuntijuudesta, sanoo Ilmarisen toimitusjohtaja Jouko Pölönen.
Uuden asiakkuusjohtajan haku käynnistyy kesän aikana.
Lisätietoja:
Jouko Pölönen, toimitusjohtaja, p. 050 1282
Ajankohtaista
Saitko puhelun Ilmarisesta asiakastietojasi koskien?
Jotta voimme tarjota sinulle parasta ja oman tilanteesi huomioivaa asiakaspalvelua, meidän on tunnettava sinut. Otamme yhteyttä asiakkaisiimme asiakastietojen tiimoilta. Päivitämme säännöllisesti lain vaatimia tietoja asiakkaistamme.
Rami Vehmas Ilmarisen osakejohtajaksi
Rami Vehmas on nimitetty Ilmarisen osakejohtajaksi. Vehmas aloitti tehtävässään 1.11.2025.
EPSI Rating: Ilmarisella on työeläkealan tyytyväisimmät asiakkaat
Ilmarisen asiakkaat ovat työeläkealan tyytyväisimmät, selviää EPSI Ratingin tuoreesta tutkimuksesta.