Saitko puhelun Ilmarisesta asiakastietojasi koskien?
Jotta voimme tarjota sinulle parasta ja oman tilanteesi huomioivaa asiakaspalvelua, meidän on tunnettava sinut. Otamme yhteyttä asiakkaisiimme asiakastietojen tiimoilta. Päivitämme säännöllisesti lain vaatimia tietoja asiakkaistamme.
Finanssialan toimijoiden, kuten Ilmarisen, tulee lain mukaan tunnistaa ja tuntea asiakkaansa.
Asiakkaan tuntemista koskeva lainsäädäntö velvoittaa meitä selvittämään asiakkaidemme taustoja säännöllisesti ja riittävän laajasti. Kyseessä on
tärkeä osa rahanpesun ja muiden rahoitusrikosten estämistä. Kun tunnistamme ja tunnemme asiakkaamme, kuten sinut, voit luottaa meihin kumppanina.
Lue lisää asiakkaan tuntemisesta ja tunnistamisesta Miksi Ilmarinen kysyy?
Lue myös
Ajankohtaista
Ilmarisen nimissä lähetetty huijausviestejä
Olethan tarkkana, jos saat meiltä tekstiviestin tai sähköpostia. Viime aikoina on havaittu huijaustekstiviestejä, joissa Ilmarisen nimissä pyydetään tunnistautumaan pankkiin erillisellä sivustolla osoitteessa llmarinen.help/ ilmarinen.com / ilmarinen-asiointi.com. Kyseessä on tietojenkalasteluyritys, jonka tarkoituksena on saada haltuun henkilökohtaisia tietoja, kuten verkkopankkitunnuksia.
Ilmarinen liittyi energiatehokkuussopimukseen kaudelle 2026–2035
Ilmarinen liittyi valtakunnalliseen energiatehokkuussopimukseen vuosille 2026–2035. – Haluamme jatkaa pitkäjänteistä työtämme energiatehokkuuden parantamiseksi, rakennuttajapäällikkö Niina Nurminen Ilmarisesta sanoo.
Rami Vehmas Ilmarisen osakejohtajaksi
Rami Vehmas on nimitetty Ilmarisen osakejohtajaksi. Vehmas aloitti tehtävässään 1.11.2025.