Ilmarisen lakiasiainjohtajaksi Juulia Kurunsaari
Ilmarisen lakiasiainjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty OTK, AA Juulia Kurunsaari. Hän aloittaa tehtävässään 29.8.2022.
Juulia Kurunsaari toimii tällä hetkellä Alexandria Pankkiiriliike oyj:n lakiasiainjohtajana. Hän on työskennellyt aiemmin muun muassa asianajajana Borenius Asianajotoimisto oy:ssä, lakiasiainjohtajana Eltel Groupissa sekä johto- ja asiantuntijatehtävissä OP Ryhmässä.
– Vastaamme Ilmarisessa 1,1 miljoonan suomalaisen työeläketurvasta. Liiketoimintalähtöinen lakiasiat ja compliance -toiminto on tärkeässä roolissa säännellyn työeläkeyhtiön toimintaa ja hallintoa kehitettäessä. Olen iloinen, että löysimme tähän vaativaan ja vastuulliseen tehtävään vahvan osaajan, jolla on monipuolinen finanssialan, sijoitustoiminnan ja yhtiöjuridiikan osaaminen ja kokemus. Toivotan Juulian lämpimästi tervetulleeksi Ilmarisen johtoryhmään ja rakentamaan kanssamme Ilmarisesta vetovoimaisinta työelämän kumppania – vastuullisesti sinua varten, sanoo Ilmarisen toimitusjohtaja Jouko Pölönen.
– Olen todella iloinen uudesta tehtävästäni Ilmarisen lakiasiainjohtajana. Uskon, että tässä tehtävässä voin hyödyntää erittäin monipuolisesti osaamistani ja pitkää kokemustani muun muassa finanssialalta ja asianajomaailmasta. Uusi rooli Ilmarisen lakiasiat ja compliance -toiminnon vetäjänä tuntuu innostavalta, ja tiedän, että Ilmarisella on vahva ja osaava tiimi, joka pystyy palvelemaan ja tukemaan liiketoimintalähtöisesti yhtiön hallitusta, johtoa ja liiketoimintaa, Juulia Kurunsaari sanoo.
Nykyinen lakiasiainjohtaja Leena Siirala jatkaa Ilmarisen palveluksessa syyskuun loppuun.
Lue lisää
- Ilmarisen lakiasiainjohtaja vaihtuu (tiedote 5.5.2022)
- Ilmarisen johtoryhmä
Ajankohtaista
Kesätyöntekijät viihtyvät tutkitusti hyvin Ilmarisessa
Sijoituimme tänä vuonna Oikotien Vastuullinen kesäduuni -tutkimuksessa 7. sijalle suurten yritysten sarjassa, johon osallistui 49 organisaatiota. Vuosi vuodelta olemme onnistuneet kipuamaan sarjassa ylemmäksi. Haluammekin olla myös jatkossa vastuullinen kesätyönantaja. Ehkä näemme meillä ensi kesänä?
Ilmarinen selkeyttää organisaatiotaan
Ilmarinen suunnittelee muutoksia organisaatioonsa. Muutosten tavoitteena on lisätä asiakaslähtöisyyttä ja selkeyttää johtamisrakenteita.
Kokeilemme automaattipuheluita asiakkaiden tavoittamisessa – palvelut tutuiksi ja yhteystiedot ajan tasalle
Osa asiakkaistamme saa meiltä loka-marraskuussa automaattipuhelun. Kerromme puhelussa työkykypalveluistamme ja varmistamme, että asiakkaan yhteystiedot ovat ajan tasalla.