Inloggning på webbtjänsten för arbetsgivare

Vi använder tvåstegsverifiering vid inloggning på webbtjänsten för arbetsgivare. När du loggar in kommer du att få ett engångslösenord till den e-postadress som finns angiven i dina användaruppgifter. Det är därför mycket viktigt att e-postadressen stämmer.

Problem med att logga in på arbetsgivartjänsten?

Har du användarnamn och lösenord till webbtjänsten för arbetsgivare men kan inte logga in? Vi övergår till tvåstegsverifiering vid inloggning. Du förutom ditt användarnamn och lösenord att behöva ett engångslösenord som skickas till din e-postadress.

Om du inte får något engångslösenord beror det antagligen på att du har bytt e-postadress eller att ingen e-post finns sparad i dina användaruppgifter. Anmäl din e-postadress så lägger vi till den.

Skicka ditt namn, din e-postadress, din personbeteckning och ditt användarnamn till oss i ett skyddat meddelande.

Jag har inget användarnamn eller lösenord till webbtjänsten för arbetsgivare

Du får tillgång till webbtjänsten genom att beställa användarnamn och lösenord av oss. Beställ användarnamn och lösenord genom att fylla i användaravtalet för webbtjänsten (pdf) och skicka det till oss genom att klicka på Skicka bilaga. Genom avtalet kan du också ge exempelvis en bokföringsbyrå fullmakt att sköta dina försäkringsärenden.

Om du är en tillfällig arbetsgivare kan du till exempel använda Palkka.fi eller Oima.